
54 نفر از دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی مدرسه شهید باهنر در 2 نوبت در فعالیت های مرکز شرکت کردند. و گروه اول انیمیشن عروسکی یکی کم است را مشاهده کردند و در کارگاه نقاشی و اریگامی شرکت کردند. و گروه دوم انیمیشن عروسکی کشاورز و ربات را مشاهد ه کردند و در کارگاه نوشتن خلاق و نقاشی شرکت کردند. +xa0نوشته شده در xa0سه شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۹۵ساعتxa011:27xa0 توسطxa0آل کثیرxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب